2014 m. rugpjūčio 13 d., trečiadienis

Apie mane

Štai ir vėl aš čia. Ir šįkart pasirodau ne su dienoraščio tipo įrašu, kaip įprastai, bet su faktais apie save. Tiesiog nenorėjau, kad iš mano kasdieninių įrašų susidarytumėte klaidingą nuomonę apie mane. Šiek tiek pasistengiau, kad faktai nebūtų per daug sausi (nežinau, kaip tai pavyko, tad vertinkit Jūs).

 Beje, tai jau antra faktų dalis apie mane. Pirmoji buvo parašyta šiek tiek daugiau nei prieš pusmetį: http://rasliavossunetikraoptimiste.blogspot.com/2014/01/pora-faktu-apie-mane.html

Taigi *būgnai ir plojimai*:
  • ·         Dievinu sarkazmą. Turbūt aplinkiniai už tai manęs nekenčia, bet... Aš kitaip negaliu;
  • ·         Kad ir kaip keistai tai skambėtų, bet aš prisirišu prie smulkmeniškų daiktų. Na, tarkim, dabar labai branginu savo jau labai sunaudotą pieštuką ir be galo nutrintą trintuką. Tiesiog...;
  • ·         Man laabai patinka prancūzų knygos ir filmai. Jie tokie nestandartiniai. Bet tai jokiu būdu nereiškia, jog man be galo patinka pati Prancūzija;
  • ·         Visada prieš eidama miegoti, atsitraukiu užuolaidas, kad gulėdama lovoje, galėčiau matyti dangų;
  • ·         Mane atbaido populiarūs dalykai: filmai, knygos... Viskas, kas šiuo metu sulaukia daug dėmesio, nebeturi šansų sulaukti manojo;
  • ·         Jeigu kažkoks vaikinas man patinka, visados bandau užmegzti akių kontaktą, tikėdamasi, jog jis jį pastebės;
  • ·         Ant stalo visada turiu popierėlių, ant kurių užsirašau įvairius darbus, kad nepamirščiau;
  • ·         Mano rankinuke/ kuprinėje/piniginėje galėtumėte rasti labai daug keistų dalykų: seną, vaikišką,  krikštomamos dovanotą apyrankę; mažą kaspinėlį, padarytą iš popieriaus... Ir jie visi, aš tikiu, neša man sėkmę;
  • ·         Mėgstu po kontrolinių, prastos dienos ar tiesiog po sunkių darbų palepinti save vonia su putomis, druskomis ar konfeti... Tai padeda man atsipalaiduoti;
  • ·         Negaliu pakęsti tos kvailos mados rašyti žodžius su klaidom SPECIALIAI, pavyzdžiui, vietoj „čia“ – „če“; vietoj taisyklingos galūnės –(i)au  -  –eu (mireu ir pan.). Tiesiog kvaila;
  • ·          Aš be galo mėgstu muilo burbulus... Mėgstu juos pūsti ir tiesiog stebėti jų kelionę iki tol kol susprogs (kad ir kaip vaikiškai visą tai skambėtų...);
  • ·         Nuo šios vasaros pradėjau ant rankos visada nešiotis plaukų gumytę su kaspinėliu (tarnauja ir kaip įprasta gumytė plaukams, ir kaip aksesuaras);
  • ·         Nemėgstu, kai mano lūpos būna sausos, tad nuolatos naudoju balzamą;
  • ·         Esu labai ūmaus charakterio;
  • ·         Moku pastovėti už save, už sau brangius žmones, ir jeigu reikia galiu griebtis žiauraus keršto;
  • ·         Be galo mėgstu klausytis dainų, kurios eina tiesiai iš širdies į širdį... Sunku kažkaip detaliau paaiškinti...;
  • ·          Kai patiriu stresą (dažniausiai tai būna per mokslo metus) numetu gana daug svorio, o ir apetitas kartu dingsta;
  • ·         Labai mėgstu pieštukus: tiek spalvotus, tiek ir paprastus...
                                          Tai tiek... Šiltai apkabinu ir nepaleidžiu iki kito karto...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą