2013 m. spalio 9 d., trečiadienis

Laiškas Jam

Šis laiškas, yra tiesiog būdas išsilieti. Nežadu jam jo siųsti. Nors... Ką gali žinoti, kas man šaus į galvą....
             „Brangus“  ******* (vardas),
Jau visą valandą sėdžiu ir galvoju ar keršyti tau, ar ne. Tu net nenumanai, kaip šiandien tavo padarytas pokštas man, gali atsiliepti tau. Aš moku keršyti. Moku keršyti taip žiauriai, kad vėliau žmonės net bijo pažvelgti man į akis. O žinant tai, kad tu esi naujokas, o aš šioje mokykloje mokausi nuo pat pirmos klasės, galiu konstatuoti faktą, kad ne man vienai bijotum pasimaišyti kelyje.

 Bet mane kamuoja dvejonės. Galbūt vertėtų į tavo tą pokštą nereaguoti, apsimesti, kad ir man buvo labai juokinga (nors tiesą sakant, tu neįsivaizduoji, kaip norėjau tau trenkti.) Bet bijau, kad jei į tai nesureaguosiu, tu manysi, kad gali vėl taip elgtis ir padarysi man dar žiauriau nei šiandien.

O galbūt man reikėtų tau tiesiog išsakyti viską, ką manau apie tave? Juk tau patinka, kai viską sako tiesiai šviesiai. Tad... Jei vis dar skaitai mano laišką, patariu toliau to nedaryti. Galiu ranką pridėti prie širdies ir pasakyti, kad tave mano pasakyti žodžiai, ne tik, kad sunervins, bet ir labai supykdys.
Tad rinktis tau, ar toliau nori skaityti, ar ne. 

    MANO NUOMONĖ APIE TAVE:

   Teigiamos savybės, bruožai: esi be galo gražus, simpatiškas vaikinas, mokantis pakelti nuotaiką.

    Neigiamos savybės, bruožai: esi nemandagus, vaikiškas, chamas, nemoki draugiškai bendrauti su kitais, esi tikras egocentrikas, „statai“ iš savęs  „kietą“ vaikiną.

   Pastaba: nelygink mūsų klasės su ankstesniąja . Jei pas tave buvo galima žmogų išvadinti bjauriais žodžiais, jį pašiepti, o paskui sakyti, kad tai tebuvo juokas. Tai žinok, brangus *******,  pas mus taip niekas nedaro. Mes mandagūs, gerbiame vienas kitą. Mes, ne taip kaip tavo ankstesni klasiokai, neesam YOLO, SWAG propaguotojai. 
   
Oh... Įsivaizduoju dabar tavo perkreiptą pykčio veidą. Atleisk, kad taip sakau, bet dabar aš šypsausi.  Pagaliau išsakiau viską, ką norėjau, kad tu žinotum.
                                                                                                                                   Su „meile“,
                                                                                                                                    aš ******


Tai tiek... Šiltai apkabinu ir nepaleidžiu iki kito karto...


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą