2013 m. spalio 8 d., antradienis

Apie viską nerišliai


Praėjo beveik visas mėnesis nuo to karto, kai paskutinį kartą čia rašiau... Buvau be galo užsiėmusi. Ir kaip pastebėjau, ne man vienai neužteko paroje 24 valandų. Nes kur tik pažvelgdavau - visi kažkur skubėdavo. Ir vis per tą mokyklą, įvairius darbus ir pan. Tiesą sakant, nežinau, ką mokytojai galvoja, bet pastarąsias dvi savaites nebuvo nė dienos be atsiskaitymų. Tikrai buvo labai įtemptos dienos. Įtemptos dar ir dėl to, kad klasėje sėdi jis, o per jį man susikaupti sunku. Na, jeigu jau pradėjau šnekėt apie jį, tai... Vis dar nesuprantu ką jam jaučiu. Bet kuo toliau, tuo labiau įsitikinu, kad tai ne susižavėjimas. Bet kas tada? Kol kas nesuradau į šį klausimą atsakymo. Žinot, jis turi kažką tokio labai patrauklaus... Kažką tokio, kas mane labai žavi. Man patinka, kad kalbėdamas jis visada žiūri į akis, kad moka pakelti nuotaiką. Bet taip pat jis turi gana keistų savybių: jam nepatinka, kai nesako tiesos į akis, bet kai kas nors pasako – supyksta; jis daug ką pasako neapgalvotai, nepamąstęs kaip jo pasakyti žodžiai gali įžeisti žmogų. Kai aš bandžiau su juo apie tai pašnekėti, jis man atsakė, kad buvusioje klasėje, įžeidimus klasiokai priimdavo kaip juoką, kad pas juos galėdavai žmogų pasiųsti toli toli, ir niekas dėl to nesupykdavo. Nežinau kas ten per kultūra pas juos buvo, bet dabar jo elgesyje labai išlenda tas chamiškumas. Bet manau, kad su laiku viskas pasikeis.

Žinot, labai džiaugiuosi, kad jis mane laiko gera drauge:  pasitiki manimi (Pvz:  Per muziką (per ką gi daugiau pašnekėsi, jeigu ne per šią pamoką), sėdim kartu, tai labai dažnai apie viską pasikalbam. Vat kad ir vakar. Jis man pasakė, kad pasitiki manimi, tad gali atskleisti man savo paslaptis. Papasakojo apie dvi paneles, kurios jam labai patinka. Paklausė manęs patarimo, ką daryti, kaip apsispręsti kuri labiau prie širdies? Žinoma, girdėti kaip jis pasakoja apie kitas, nėra labai malonu, bet... smagu, kad esu jo tokia gera draugė, kad net pasako tai, ko nežino kiti.  ).




Na... Įrašas tikrai gana nerišlus ir painus, bet... Jis lygiai toks pat, kaip dabar yra mano gyvenimas.  

                            Tai tiek... Šiltai apkabinu ir nepaleidžiu iki kito karto...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą