2013 m. rugsėjo 18 d., trečiadienis

Tikslas: visada su šypsena

Dienos bėga, o su jomis ir aš po truputį judu į priekį. Visomis prasmėmis. JIS vis dar man kažką reiškia, bet dabar tai labiau primena tik paprastą draugystę tarp vaikino ir merginos. Na, žinot kaip ten būna: ėjimas kartu į mokyklą, linksmi pokalbiai, draugiški erzinimai, nuoširdus juokas ir pan. Tik vienas dalykas man truputį virpina širdį. Jam patinka mergina iš kitos klasės. Matyti kaip jis į ją žiūri, kaip su ja kalba man nėra taip sunku, kaip vėliau kalbėti su juo apie ją. Aš, stengdamasi būti gera drauge, duodu jam patarimų kaip jam elgtis, bandau jam atverti akis, kad ir jis jai patinka. Tai gana sunku...  Jūs pabandykit įsivaizduoti save mano vietoje. Esu garantuota, kad nei vienam tai nebūtų labai maloni situacija. 


Kas dar? O... Vos nepamiršau. Šiandien, kaip beveik kiekvieną dieną, ėjau į mokyklą su šypsena ir turėjau tikslą, kad niekam neleisiu sugadinti man nuotaikos. Taigi, 07:55 val. aš įžengiau į klasę, kurioje turėjo prasidėti biologijos pamoka, ir spėkit, kas mane pasitinka? Ogi draugų šūksniai, kad mokytoja sugalvojo rašyti kontrolinį.  Pateikiu dialogą tarp mokytojos ir klasės draugų:
-   Tai bausmė už tai, kad praeitą pamoką elgiatės taip kaip nederėtų: šūkavote, nedavėte man vesti pamokos.
-   Bet, mokytoja. Kuo kalti mes, kad kiti rėkavo? Kuo?
-   Klasė yra klasė. Nesuprantu, ko jūs bijote? Tai tik savarankiškas...
-   Reiškia mes galėsime naudotis knyga?,- jau šiek tiek atsikvėpę ir su viltimi veide, paklausėme.
-   Ne, - kaip šaltu vandeniu perliejo mokytojos žodžiai.
-   Bet tada tai kontrolinis. O juk rašant kontrolinį, mokytojai privalo apie jį perspėti prieš savaitę.
-   Jau tik nereikia... Tai atsiskaitymas raštu. Gana čia ginčytis.

Smagumėlis, tiesa?
Kažkodėl labai nesijaudinau, nes šį bei tą mokėjau. Taigi, paskirstė mus mokytoja į A ir B grupes (man teko antroji) ir leido pradėti rašyti. Tik žvilgt į klausimus – nieko nemoku. Žvilgt į draugės užduotis, kuri buvo A grupėje, kiekvieną atsakymą žinojau. Ot, „pasisekė“. Taip ir prasėdėjau puse pamokos nieko į lapelį neparašydama.  Žinoma, tuščią lapelį vėliau pateikiau ir mokytojai. Būtumėt matę, kaip ji į mane pasižiūrėjo. Suprantama, jai turbūt buvo keista matyti, kad aš, ta kuri geriausiai parašo kontrolinius, atnešė tuščią lapelį. Patikėkit, atrodė gana juokingai.


Beje, nemanykit, kad suku dėl to galvą. Žinau, kad tiesiog nepasisekė. Nepasisekė ir tiek. Jei būčiau buvusi A grupėje, garantuoju, kad gaučiau 10. Bet dabar... Pasitenkinsiu ir dvejetu. Juk šiandien niekam neleidžiu gadinti nuotaikos. 

      

                                       Tai tiek... Šiltai apkabinu ir nepaleidžiu iki kito karto...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą