2014 m. sausio 6 d., pirmadienis

Laiminga

Pagal facebook‘e esančią grupę „Neįtikėtini faktai“, šiandien (sausio 6 d.) yra labiausiai psichologiškai slegianti diena metuose. Tiesą sakant, nieko stebėtino. Juk po visų švenčių žmonės grįžta į darbus, nesibaigiančią rutiną. O kur dar tas visų „mėgstamas“ pirmadienis... O aš... Na, ką aš..? Nepasidaviau tai slogiai, gal net gedulingai (kaip juokingai tai skamba...) nuotaikai. Ėjau į mokyklą su šypsena, nes kažkodėl viduje buvau ir esu labai laiminga. Tiesiog. Nesistengiu analizuoti savo laimės sukėlėjo. Noriu pasijusti be priežasties laiminga.


Taip, iki pilnut pilnutėlės laimės man dar trūksta vienos kruopelės, t.y. sniego. Jeigu už lango dabar ramiai leistųsi snaigės, būtų tobula... bet juk reikia džiaugtis esamais dalykais. Galbūt dar šiandien man suges nuotaika ir tos laimės kaip nebūta. Tad...  Esu laiminga ir tą laimę stengiuosi dalinti visiems (beje, yra tokių žmonių, kurie mano geros, šiltos nuotaikos atsisakė. Na ir gerai.Tegul būna surūgę, viskuo nepatenkinti žmonės. Negi „kišiu“ jiems savo laimę per prievartą? ). 

Būkit laimingi!



Tai tiek... Šiltai apkabinu ir nepaleidžiu iki kito karto...


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą