2013 m. gruodžio 25 d., trečiadienis

Slapčiausios svajonės

Nutariau sudaryti slaptų svajonių sąrašą. Stengsiuosi visas jas išpildyti iki... iki... iki tol, kol mano gyvenimas prieis liepto galą. O tai, tikiuosi, bus po šimto metų. Taigi..:

·         Ateityje turėti tokią profesiją, kuri būtų glaudžiai susijusi su medicina
·         Parašyti knygą. Galbūt ji būtų dienoraščio tipo. Parašyta iš mano šių dienų įrašų nuotrupų
·         Šokti su parašiutu iš lėktuvo
·         Šokti su virve nuo laabai didelio aukščio
·         Nukeliauti į Afriką ir ten tapti savanore, kuri padėtų vargstantiems žmonėms
·         Susirasti tokį vaikiną, kuris nerūkytų ir nevartotų alkoholio (bent jau juo nepiktnaudžiautų)
·         Puikiai išlaikyti dešimtos, o vėliau ir dvyliktos klasės egzaminus
·         Nusivežti atostogauti visą savo šeimą į kokią tolimą kelionę, kur būtų labai šiltas klimatas
·         Įkopti į kokį nors kalną


Kol kas būtų tiek... Žinoma, sąrašas su kiekviena diena gali pasipildyti, bet dabar, šią minutę,  šios svajonės yra mano pačios pačiausios ...
Tai tiek... Šiltai apkabinu ir nepaleidžiu iki kito karto...

8 komentarai:

  1. Labaiii geras blogas, tapau sekėja!
    Apsilankyk mano bloge:
    about1myworld.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš irgi noriu šokti parašiutu!

    ___________________________________________________________
    Kviečiu apsilankyt pas mane ir tapti sekėja! http://gerosmergaitesdienorastis.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Už mus abi laikau kumščius, kad ir Tau, ir man, pavyks įgyvendinti svajonę! ;)

      Panaikinti
  3. O žinai, man patinka tavo rašymo stilius. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labai smagu, kai kitiems patinka tai, ką darai. Tad, ačiū Tau laabai! ;)

      Panaikinti
  4. Sėkmės šias svajones įgyvendinant! :) Ir aš turiu panašų sąrašiuką..:)) Beveik viską, ką tu parašei, norėčiau įgyvendinti ir pati! Dar kart sėkmės ir dažniau rašyk!! :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, sėkmės, manyčiau, man tikrai prireiks ;D
      O dėl dažnesnio rašymo... Na, kai turiu laisvo laiko, arba, kai reikia išsilieti - rašau. ;)) Dažniau, deja, kol kas nelabai pavyks, nes esu gana užsiėmusi :)

      Panaikinti