2014 m. rugsėjo 9 d., antradienis

Jeyy, prasidėjo mokykla!

Mintys iš rugsėjo 3 dienos: Už lango toks gražus saulėtas vakaras, o jaučiuosi neišsimiegojusi, pavargusi ir išsekusi, nors mokykloje buvo tik penkios pamokos. Bet tie žmonės aplinkui, tie tušti veidai bei sielos mane išsunkia. Priminkit, kodėl aš taip ir nepakeičiau mokyklos? Baisu darosi pagalvojus, kad praėjo tik trys dienos mokykloje, o aš jau jaučiuosi lyg sutrypta minios. 

 Mintys iš šiandieninės dienos (09.09): Jaučiuosi, gražiai tariant, šūdinai. Kaip ir tikėjausi, mane iki kaulų smegenų nervina mokykloje esantys žmonės. Žinoma, yra porą mokytojų (lietuvių.k.; geografijos; matematikos...), kurių aš per vasarą pasiilgau, kurie vis dar man yra autoritetas, bet kiti... net neįsivaizduoju, kodėl jiems kažkas galėjo suteikti pedagoginio diplomą. Tokie mokytojai kaip chemijos, nemokantys suvaldyti klasės, pasiduodantys mokinių įtakai ir žodžiams... Net mėgstamiausias dalykas, dėka tokių mokytojų, tampa nelaukiamiausiu savaitėje. O, vos nepamiršau naujokų. Galbūt reikėtų patikslinti ir sakyti „naujokės“. Ir kodėl gi žmonės, vos atėję į naują klasę,  leidžia sau trukdyti pamokas, į jas vėluoti ir net akiplėšiškai reikalauti iš mokytojų dėmesio? Aplinkiniai sako, kad taip naujokė parodo savo drąsa. Ne, mielieji, tai ne drąsa, tai mandagumo nebuvimas ir manymas, kad esi geresnė už kitus. Tiesą sakant, ilgai aš su ja nesitaiksčiau. Kai kūno.k. rūbinėj ji pradėjo mėtyti šiukšlę ant stoglangio, kad ji užsikabintų, ir kai tas popierėlis galiausiai nukrito prie manęs, pradėjau šaukti. Išrėkiau, kad tam yra šiukšliadėžė ir kad malonėtų iki jos nueiti porą žingsnių. Na ir ką gi. Ji ramiu, nekaltu veidu man sako: „ko tu šiandien tokia pikta?“. Tą prasme, rimtai? Tu mėtai šiukšlę man vos ne ant galvos ir dar drįsti klausti, kodėl mano nuotaika nėra linksma? Žinokit, tikrai jai vos nevožtelėjau. Ir tikrai neprižadu dėl to, kas bus ateityje. Nesistengsiu savęs tramdyti, jei ji ir toliau bus mergina iš K raidės.


Taigi, mokyklos (melo)dramos, sveikos sugrįžusios! Pasirodėt ir gana. Man jau pakako vienos su puse savaitės. Dabar noriu susikaupti mokymuisi ir ruošimusi „egzaminams“, tad galit grįžti iš kur atėjusios. 

Tai tiek... Šiltai apkabinu ir nepaleidžiu iki kito karto...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą