2013 m. birželio 26 d., trečiadienis

Atsargiai, pasauly pilna blogų žmonių

Protingesni už mane žmonės pataria: „Neleiskite kad kas nors Jums taptų viskuo, nes vieną dieną jam išėjus, Jūs nebeturėsite nieko“. Prašau, įsidėmėkite šį patarimą, nes... aš tai sužinojau per vėlai... Kai jau buvau jį įsileidus giliai, giliai į širdį, kai jis man tapo viskuo ką turiu ir kai skaudžiai jį praradus aš nebeturėjau nieko, tik dabar tai išgirdau. Nežinau kur tie žodžiai buvo, prieš visam tam (atsiprašant) mėšlui įvykstant. Bet turbūt, pasaulis yra taip sukurtas, kad tik mes patys turime išgyventi ir įveikti sunkumus. PATYS be niekieno pagalbos. Juk gyvenime nebūna klaidų, tik pamokos. Nėra neigiamos patirties, tik galimybė tobulėti, mokytis ir eiti saviugdos keliu. Juk tik kovojant randasi tvirtybė.

Niekados negalvojau, kad taip pasakysiu, bet turbūt atėjo laikas, tad: „ būkit su žmonėmis atsargesni“. Na, supraskit mane, aš visada maniau, kad reikia kitus įsileisti į vidų, pasitikėti jais, nes tik taip galime surasti artimų draugų... Bet dabar supratau, kad per daug naiviai mąsčiau. „Žmogiukai, tegul kiti pelno Jūsų pasitikėjimą, tegul ne tik Jūs, bet ir jie padaro nors žingsnį į Jūsų pusę.“ Deja, bet mes gyvenam tokiam pasauly, kuriame pilna blogų žmonių. Blogų žmonių, kurie pirmajai progai pasitaikius, Jus įskaudins, sutryps, paniekins ir dar nusispjaus. (Bjauriai nuskambėjo... Atleiskit.). Tad reikia būti be galo atsargiems ir atidiems. To Jums ir linkiu.  








Tai tiek... Šiltai apkabinu ir nepaleidžiu iki kito karto... 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą