2013 m. birželio 21 d., penktadienis

Neturėjimas veiklos - ne į naudą

Puikus oras lįsti į lauką ir nešvaistyti vasaros sėdint prie kompiuterio. To Jums ir linkiu. O aš.... toliau sėkmingai gadinsiu sau gyvenimą. "Pasveikinkit visi mane, juk tai daryti šitaip lengva." Aš rimtai.  Iš to neturėjimo ką veikti (nes neturiu su kuo eiti į lauką, o vienai kažkokios veiklos nesusigalvoju), man visiškai važiuoja stogas. Juk turbūt, visiems būna, kad neturit ką veikti, o iš to neturėjimo, pradedat tikrąja to žodžio prasme - kvailioti. Lygiai taip pat, man yra ir dabar. Nors suprantu, kad visą tai neišeis į gerą, bet toliau tą darau. Rašau vienam vaikinui į ask.fm ir pliurpiu įvairiausias nesąmones. Oho, prasminga“ veikla  , ar ne? Na, galiu tik tikėtis, kad vėliau man dar labiau nepablogės ir neprisivirsiu sau dar didesnės porcijos košės... 

[Paveiksliukas ne į temą... ]



Šiltai apkabinu ir nepaleidžiu iki kito karto... 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą