2013 m. birželio 20 d., ketvirtadienis

Mokyklos vergė

Jau vienuolika dienų mėgaujuosi vasara. Ir tik dabar, po ši tiek laiko, aš supratau, jog vis dar ant mano sienos kabo pamokų tvarkaraštis. Siaubasss... Jau nekalbu apie tai, kad stalčiuose dar ramiausiai guli lietuvių.k., anglų.k. ir kt. sąsiuviniai. Na, bent jau supratau, kad mokykla iš tikrųjų mano protą buvo labai pririšusi prie savęs. Juk net po beveik dviejų savaičių aš negaliu atsikratyti sąsiuviniais ir tvarkaraščiu. Vis dar iš įpročio, tikėdamasi kažkokio pažymio, žvilgčioju į tamo.lt dienyną. Ima atrodyti, kad mokykla lyg kokia sekta, užverbuoja (?) tavo protą. Ir tu, lyg robotas, imi nuolatos apie ją galvoti ... O galbūt... Tik aš viena esu tokia silpna ir to nežinodama, pasidaviau jų uždūmimui akių? Na, kad ir kaip ten bebūtų, reikėtų susiimti ir pirma išmesti mokyklą iš stalčių, o tik paskui iš galvos (ar atvirkščiai?).


Šiltai apkabinu ir nepaleidžiu iki kito karto... 

 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą