2014 m. balandžio 1 d., antradienis

Viskas pasikeitė

            Kaip greitai viskas gali pasikeisti. Dar prieš savaitę džiaugiausi tobula diena, o šiandien... Ahh...

Šiandien pagaliau jį užkalbinau ir viskas buvo tiesiog puiku. Su balandžio 1-ąja, žinoma. Skaudus pokštas.

Mano vidinei optimistei nereikėtų dažnai leisti pasirodyti, kai yra kalbama apie jį. Ir tuo atžvilgiu – pasimokiau. Daugiau niekada  neleisiu jai išlįsti, kai kalbėsiu apie vaikinus.

Taip sunku patikėt, pripažinti pačiai sau, jog visą tą laiką tai nebuvo tikra, jog visi žvilgsniai tiesiog buvo nieko verti, NIEKO nereiškė. Skaudu. Visada skaudu nusiimt rožinius akinius ir pasižiūrėt į pasaulį realiai, bet dabar... Man dar labiau skauda. Kai tiek įrašų, laiko, minčių paskirta jam, ir suvokti, jog tai dariau tiesiog veltui... Ahh...
Šiandien mūsų žvilgsniai susikirto. Trūko tik kelias sekundes, nes nusukau akis. Sakiau draugei, kad nenoriu pro jį praeiti,  kad bandau atsigauti, nors giliai širdyje pati troškau sugauti jo žvilgsnį. Ir sugavau. Net nereikėjo ilgai laukti, iš karto jis pirmas pasižiūrėjo į akis. Ir taip, tai turbūt buvo atsitiktinis žvilgsnis. Turbūt. Štai ir vėl mano optimistiškumas. Gerai... man tikrai sunku. Sunku žiūrėti į žmogų ir jame matyti visas savo įdėtas viltis, svajones, manymus, kad jam patinku. Dar labiau sunku, kai mūsų žvilgsniai susitinka. Tada vėl viskas atgimsta iš naujo. Žaizda, kuri bando užsitraukti, vėl yra negailestingai pradraskoma.
Ausyse ausinukai, kuriuose groja visu garsu paleista muzika,
skirta užgožti mintis. Deja. Nepadeda.

Noriu apie jį rašyt. Noriu išsiliet, bet... visko tiek daug, tiek minčių ir jausmų, kad... pasimetu.

Iš tiesų, sunku patikėti, kad visi žvilgsniai buvo bereikšmiai. Bet reikia susitaikyti. Toks gyvenimas.

Nežinau, ką daryti mokykloje: jo vengti ar apsimesti, kad jo nematau ir kad jis man visiškai nerūpi? Abejais atvejais skaudės. Kažkaip nuojauta sako, jog žaizda labiau draskysis, jei matysiu jį ir vaidinsiu, kad man vienodai. Juk kai iš tikrųjų nematai, tai ir širdies neskauda (taip sakoma..?). Nors visiškai neskaudėt – neįmanoma, bet bent jau skausmas bus tikrai mažesnis. Tai kodėl aš vis dar nesiimu to tik „truputį“ skaudaus plano? Nes, pradžioje minėta optimistė, vis dar naiviai tikisi, kad tai aš pati išsigalvojau jo žvilgsnių nebuvimą. Vis dar bando įsitikinti, kad tikrai, tikrai jam nerūpiu. O aš nenoriu to žinoti. Nes jei tai pasitvirtins – dar labiau skaudės.

Ir vis dėlto, kodėl jis pasižiūrėjo šiandien? Kodėl? Kodėl toliau sėkmingai negalėjo manęs ignoruot? Bent jau TIKRAI žinočiau, kad nieko nebus, kad viskas baigta. O dabar... gerai. Pati kuo puikiausiai suprantu, kad bet kuriuo atveju – reikia jį pamiršti. Turiu nustoti kentėti dėl žmogaus, kuriam visiškai nerūpiu. Baigta. Viskas turi būtų baigta.  
Tai tiek... Šiltai apkabinu ir nepaleidžiu iki kito karto...

P.S. laabai daug nerišlių minčių... Žinau... Tiesiog... Kitaip neišėjo.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą